jueves, 19 de mayo de 2016

20160425 - Normal+Cristian Gutiérrez - St Llorenç de Montgai




Dificultat: 6a+
Dificultat Obligada: V
Grau d’exposició: Mitjà
Llàrgaria: 75m
Material: 12 cintes (strep si va just de grau)
En JuanCa, l’Estela i jo volíem fer la Normal per a que l’Estela comences a obrir llargs i així anés agafant rodatge amb el tema d’assegurar als companys que pugen, reunions, ...

L1 (IV) 20m

El comença l’Estela i de mica en mica va agafant alçada fins arribar a una R de claus vella, millor continuar una mica més a la dreta i trobarem una bona reunió sobre una llastra.

L2 + L3 (6a+)  45m

Ara em toca a mi. Començo el llarg sobre una placa bastant fina que has d’anar cap a la dreta, sinó aniràs a un 6b. En gairebé 15m arribo a una R sota un desplom, però pregunto al JuanCa i em diu que continuï cap a l’esquerra, que es un III. Jo el III no el veig enlloc, i al final decideixo tirar cap a munt, canviant de via (Cristian Gutiérrez). El desplom te bones presses i en gairebé cinc passos el supero. Ara em toca un passeig de IV i en direcció a l’esquerra. Arriba un moment que tenim la sortida de la Normal a l’esquerra i un altre desplom enfront, i encara que les cordes ja son molt pesades decideixo tirar pel desplom. Milllor fer la R anterior, l’últim xapatge abans de sortir em va costar bastant per les cordes.

Descens

Tenim dues opcions: o baixem rapelant per la via, o anem cap al darrera caminant per un cami i donem la volta en direcció a la via del tren i cap a la ferrata del “Cagate Lorito”. Nosaltres vem caminar, en quasi 30 minuts eram a peu de via.

No hay comentarios:

Publicar un comentario